Vrácení zboží a reklamace
Reklamační řád
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jakožto kupující máte právo, v souladu s § 1829 občanským zákoníkem, odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Toto právo se vztahuje i na oblečení a neotevřenou kosmetiku, pokud splňují níže uvedené podmínky.
Náklady na vrácení zpět nesete vy jakožto kupující. Nejlepší způsob jak zboží odeslat zpět je prostřednictvím Zásilkovny (poslání na výdejní místo).
Balíčky prosím zasílejte na toto výdejní místo (ID výdejního místa je 6226).
Pokud chcete balíček poslat skrz jiného dopravce, prosím zašlete jej na adresu Michaela Adámková, Labská 23, 625 00 Brno.
Podmínky pro uznání vrácení:
- Zboží musí být kompletní, nenošené, neprané a nepoškozené
-
Kosmetika musí být v neotevřeném, neporušeném obalu
(z hygienických důvodů nelze přijmout otevřenou nebo používanou kosmetiku) - U oblečení prosíme, abyste byli obzvlášť opatrní na skvrny od deodorantu a makeupu.
Oblečení, které bude zjevně znečištěné, nemůžeme přijmout zpět. Děkujeme za pochopení a respektování tohoto pravidla – pomáhá nám to udržet kvalitu produktů pro všechny zákaznice.
Postup jak vrátit zboží:
-
Pošlete prosím e-mail na info@maravilla.cz s číslem objednávky a informací o vrácení.
-
Zboží odešlete zpět do 14 dnů od oznámení odstoupení na adresu:
[adresa na vrácení nebo výdejní místo Zásilkovny, kde můžete zboží zaslat je uvedena výše] -
Po doručení a kontrole zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na váš bankovní účet.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměna zboží (např. za jinou velikost) není automaticky poskytována. Pokud má kupující zájem o jiný produkt nebo velikost, doporučujeme vrátit původní zboží ve lhůtě pro odstoupení (postup jako u vrácení zboží) a vytvořit novou objednávku.
Na zboží se vztahuje zákonná záruka v délce 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, nevhodné zacházení, nesprávnou údržbu nebo mechanické poškození způsobené kupujícím.
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě obdržení poškozeného zboží nás prosím neprodleně informujte e-mailem na info@maravilla.cz a přiložte k e-mailu také fotografie poškozeného zboží s popisem o jakou konkrétní vadu se jedná.
Je nutné nám produkt v originálním obalu bez zbytečného odkladu doručit společně s kopií dokladu o nákupu reklamovaného výrobku (eventuálně s dokladem o zaplacení produktu).
Následně bude reklamovaný produkt posouzen a na základě toho vám bude vydán Reklamační protokol s vyjádřením o uznání či zamítnutí reklamace. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.
Reklamace zasílejte na adresu:
Michaela Adámková, Labská 23, 625 00 Brno.
Bez potřebných náležitostí nejsme povinni reklamační případ převzít a tím pádem bude považován za neoprávněný.